سوالات متداول (FAQ)
سوال :
نام کاربري و کلمه عبور براي دانشجويان جديدالورود چيست؟
پاسخ :
دانشجويان جديدالورود براي تکميل اطلاعات فرم پذيرش از کد داوطلبي بعنوان نام کاربري و کد ملي بعنوان کلمه عبور استفاده کنند

سوال :
نام کاربري و کلمه عبور براي دانشجويان جديدالورود پس از تکميل پرونده و تکميل مدارک در دانشکده چيست؟
پاسخ :
دانشجويان ورودي جديد پس از اينکه اطلاعات را برروي سايت تکميل کردند با کد رهگيري به دانشکده مراجعه و مدارک تکميل شده را به کارشناس آموزش تحويل داده و پس از بررسي نهايي اطلاعات آنها در سيستم تأييد نهايي شده و شماره دانشجويي دريافت مي کنند، ازاين پس براي ورود به سايت از شماره دانشجويي بعنوان نام کاربري و سال تولد+شماره شناسنامه بعنوان کلمه عبور پيش فرض استفاده نمايند

سوال :
نام کاربري و کلمه عبور براي دانشجويان مهمان چيست؟
پاسخ :
براي دانشجويان مهمان پس از ثبت اطلاعاتشان در سيستم توسط کارشناس آموزش شماره دانشجويي صادر مي شود و براي ورود به سيستم نام کاربري آنها شماره دانشجويي و کلمه عبورشان شماره دانشجويي+شماره شناسنامه است

سوال :
نام کاربري و کلمه عبور براي اساتيد محترم چيست؟
پاسخ :
براي ورود اساتيد نام کاربري کد 5 رقمي مدرسي و کلمه عبور پيش فرض سال تولد+شماره شناسنامه است

سوال :
براي تکميل اطلاعات دانشجويان ورودي جديد چه نکاتي مهم است؟
پاسخ :
1- حوزه صدور شناسنامه بايد عددي باشد 2- نوع مدرک قبلي مرسوم انتخاب شود 3- اگر چنانچه کد ملي مشکل داشت آنرا اصلاح نمائيد 4-اگر چنانچه معدل شما اعشار داشت براي جدا کردن رقم اعشار از کاراکتر نقطه(.) استفاده کنيد و از کاراکتر (/) استفاده نکنيد

سوال :
اگر درحين پرداخت اينترنتي پول از حساب کسر شد ولي به حساب دانشگاه واريز نشد چکار بايد انجام داد؟
پاسخ :
ابتدا پس از 15 دقيقه از حسابتان موجودي بگيريد ممکن است پول به حسابتان بازگشت داده شده باشد، در غير اينصورت اگر از درگاه ملت استفاده کرده ايد براي پيگيري وضعيت تراکنش با شماره تلفن 27312731 مرکز تلفن بانک ملت تماس حاصل فرمائيد. اگر از درگاه بانک ملي استفاده کرده ايد با شماره تلفن 83386 تماس حاصل فرمائيد.

سوال :
علي الحساب شهريه چگونه محاسبه مي شود؟
پاسخ :
براي مقطع کارشناسي شهريه ثابت+ 14 واحد نظري و 2 واحد عملي براي کارشناسي ارشد شهريه ثابت + 6 واحد نظري. ولي چنانچه تعداد واحد کمتر يا تمديد پروژه داريد مي بايست براي کم کردن علي الحساب به مالي دانشکده مراجعه نمائيد.

سوال :
اگر در زمان انتخاب واحد و هنگامي که دکمه انتخاب کلاس را کليک کرديم پيام کلاسي يافت نشد را مشاهده کرديم به چه معنيست؟
پاسخ :
وقتي که درسي در يک نيمسال ارائه نشود يا اينکه هيچ کلاسي ظرفيت نداشته باشد و همه کلاسهاي اين درس در آن دانشکده تکميل شده باشد،‌سيستم اين پيغام را مي دهد.

سوال :
چگونه از زمان انتخاب واحد و حذف واضافه مطلع شويم؟
پاسخ :
در سايت در دو بخش تقويم آموزشي و زمانبندي انتخاب واحد اين اطلاعات قابل مشاهده است و مبنا بر روي اين تاريخ ها مي باشد و چنانچه در سايتها يا وبلاگهاي دانشجويي تاريخي عنوان شده بود به هيچ وجه قابل استناد نيست